HTML

K.U.Leuven egy Tokra szemével

2011 január 7-től Leuvenben (Belgium) tartózkodom tanulás céljából az Erasmus program keretében. A blogomban erről a fél évről fogok beszámolni legalább heti rendszerességgel.

Friss topikok

  • FRX-00 Mave: @Tokra: Sokan nem fognak szerintem itt olvasni, mert mi inkább megtudakoljuk tőled az újdonságokat... (2011.01.16. 17:41) Beköszöntő

Archívum

Beköszöntő

Tokra 2011.01.08. 01:05

Szeretettel üdvözlök mindenkit a blogomon. Anyakönyvezett nevem Raska István, de a legtöbben csak Tokra néven ismernek. 2006 óta járok a Pázmány Péter Katolikus Egyetem - Információs Technológiai Karra mint Mérnök Informatikus. 2010 decemberében diplomáztam le Bsc-n, de a tanulmányaimat folytatom ugyanitt Msc-n. 2010 tavaszán sikeresen pályáztam az Erasmus ösztöndíjra Leuvenbe, így 2011 tavaszi félévet, amely az Msc első féléve is nekem, már Leuvenben töltöm kint. A blog erről a kint eltöltött időszakról fog szólni, remélem 1-2 olvasója is lesz :)

Címkék: én beköszöntő

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://leuven2011.blog.hu/api/trackback/id/tr42568826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FRX-00 Mave 2011.01.16. 15:38:58

Azért ez nem annyira nagy különlegesség napjainkban, de ha ráérsz...

Tokra 2011.01.16. 17:37:43

@FRX-00 Mave: Sehol nem írtam, hogy valami különlegeset akarok csinálni, csupán a saját élményeimet akarom leírni. Ebből az is következik, hogy bizonyára ráérek. Si tacuisses, philosophus mansisses. :-)

FRX-00 Mave 2011.01.16. 17:41:27

@Tokra: Sokan nem fognak szerintem itt olvasni, mert mi inkább megtudakoljuk tőled az újdonságokat, mást meg nem érdekel. Erre gondoltam, te latinos humanista :D
süti beállítások módosítása